Mobil +420 606 618 094

Facebook Tweet Rss

Cíl programu:

·          zdravé hubnutí a dosažení optimální váhy

·          dlouhodobé udržování dosažené váhy a kondice

·          postupná změnu životního stylu, tak abyste byli v dobré kondici

M.R.

Komplexní program hubnutí

Program je určen pro ty z vás, kteří:

·         chcete zdravě a bezpečně upravit váhu s podporou odborníka

·         to protentokrát s hubnutím myslí opravdu vážně

·         chcete vědět, jak si optimální váhu dlouhodobě a pohodově udržovat

·         znáte vše o hubnutí, ale potřebujete podporu a motivaci

·         jdete z jedné diety do druhé a “nic” na vás  nezabírá

·         nemáte čas věnovat se počítání kalorií či obcházení prodejen zdravé výživy – chcete komplexní odborný servis a rychlý výsledek

·         potřebujete nad sebou pevnou ruku - profesionálního kouče (trenéra)

OBJEDNAT KOMPLEXNÍ PROGRAM HUBNUTÍ

Jak si sestavit vyvážený jídelníček ?

Ať už vlivem nového roku a novoročního předsevzetí či z jiného důvodu jste se rozhodli, že byste chtěli svůj jídelníček trošku upravit neboli „odlehčit a ozdravit“, možná jste narazili na problém – jak by měl správně vypadat? Aby vám nechyběly základní živiny, žádné důležité látky, a abyste svou snahou např. zhubnout, nezpůsobili nakonec více škody než užitku.

Často šáhneme po ženských časopisech, které zcela jistě vždycky nějaký vzorový jídelníček obsahují. Ať už je sestaven na základě krevních skupin nebo jde např. o detoxikační jídelníček. Je zajímavé, jak nám tato berlička v podobě striktně napsaného jídelníčku dokáže pomoci. Škoda však, že často jen po psychické stránce. Avšak není jídelníček jako jídelníček. Co vyhovuje jednomu, nemusí vyhovovat druhému, a proto pokud jste se nesvěřili do odborných rukou výživových terapeutů, kteří se vám věnují a vysvětlují vám, proč a jak vám sestavili individuální jídelníček, jídelníčky z časopisů berte opravdu jen jako inspiraci. Obzvláště ty, kde máte jíst stále jen ananas.

img

Jídelníček dle zásad zdravé výživy

Pro všechny ty, co by chtěli svůj jídelníček upravit dle doporučených zásad zdravé výživy a přitom nehladovět, vám v tomto článku přináším pár tipů a triků jak si ho sestavit. Přestože naprostá většina z vás zná zásady zdravé výživy a možná i nazpaměť odříká energetické tabulky nejrůznějších potravin, stejně tyto poznatky neumí převést do praxe a dle nich si sestavit svůj vlastní jídelníček.

Přitom to vůbec není těžké, stačí jen znát „obecný vzorec“ a potraviny, mezi kterými vybírat. A výběr je v dnešní době opravdu velký.

Není potřeba dodržovat striktně nějaký jídelníček, protože to nemá dlouhé trvání. Lepší je se naučit zásady, jak by měl vypadat neboli, jak by měl být složen (a rozložen). Jaké potraviny a jídla konzumovat přednostně a čím jaké potraviny zaměnit, nejsou-li zrovna podle zásad zdravé výživy. Každá méně vhodná poraviny zhlediska své prospěšnosti má svůj vhodnější ekvivalent. Stačí se je naučit poznat a zaměnit. Za začátku to bude stát každého trošku hledání v obchodě a nákupních regálech, ale za vlastní zdraví a spokojenost to myslím stojí, ne?

Nejdůležitější rady

* Jíst pravidelně 4 – 5× denně v menších porcích.

* Hlídat si pravidelný pitný režim.

Objednejte si jídelníček na míru zde


Copyright © 2000-2010. Všechna práva vyhrazena.
Poslední aktualizace: 23. 08. 2013, 18:23:31 +0200 -
Design © 2011 Jaroslav Vimr·